Nekad Banankakan | Medlem ansökning [roli1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Banankakan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Banankakan#5367

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mange Klämfors. Han är 52 år gammal och är 192 cm lång. Han har lite längre brunt hår som glänser i solen hans ansikte var alldedes lugnt och skrynkligt men samtidigt fridfullt hans kläder var aldedes raka och perfekta kläder byxorna var nystrykna och tröjan var helt rak och inget märke över huvudtaget den var vit med små svarta detalier på bröstet, Byxorna är gråa med svarta detaljier kostymbyxor. Hans skor var helt nya läderskor man skulle nästan bara kunna spegla sig i dom lukten av honom var ljuv och väldigt lugnande en frisk och god lukt När han var liten så hade han en bra uppväxt ända tills han blev 13 år. Hans pappa dödade hans mamma så pappan åkte in på livstid. Han fick leva med sin mormor. Efter 1 år dog även hans mormor så han fick bo på hem. Han blandade sig in i kriminalitet. När han var 16 så dödade han en random tant. Han fick ungdomsfängelse i 4 år. När han kom ut så förändrades hans liv. Han fick ärva hans pappa gamla motorcykel som han började renovera han levde på bidrag och överlevde på det för att ha råd med att renovera den så använda han alla pengar han fick av sin pappa och mamma efter dom dog han fick ett intresse inom bilar och motorcyklar efter det började jobba på bilfirman och sedan dess har han jobbat som bilförsäljare. Han är en väldigt bra försäljare. Han är en jätte lugn person som kan prata med alla utan att brusa upp, väldigt bra på att hantera stress osv. När han inte jobbar så älskar Mange att fiska och vara ute på sjön med sina vänner. Magne gillar också fina bilar och är väldigt kunnig om bilar han gillar att mecka med bilar och kunna bygga sin egna bil. Som var en ford mustang, när han köpte den var den skrotig och gammal han renoverade den i ca 5 år med pengarna han tjänade med att jobba på bilfirman.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja jag kan bidra till bra rp där och försöka bidra till roliga stunder är även en streamer och skulle vilja köra som snut då jag tycker det är kul och där blir det den bästa rpn genligt mig jag skulle även vilja bidra med stora scenarion då ja e duktig på att planera och kan rpa från skillnad till andra perssoner

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja i vilket scenario som helst det ska inte bara vara tex krimminella som ska vinna på allt även polisen ibland får man ta en för laget och istället för att åka fast sakta ner och försöka få med polisen kanske till o med åka fast om det nu krävs att gå så långt jag rpar mycket som de irl så tex polisen kan springa längre än mig o d¨å kan jag inte springa i 20 min jag måste stanna och andas på detta sätt

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive ett bra tag sen men inte orkat skriva denna jag har hittat den via kompisar bland annat och även att min kompis var staff här ett tag sen

Vidare till muntlig intervju du har 48h att ta den annars blir den automatiskt nekad, Lycka till!

Nekad, Tog inte interju i tid, Du får ansöka igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka