Accepterad banankaka24 | Medlem ansökning [hubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

banankaka24

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? elliot043160

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kevin andersson 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig aktiv snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Kevin är uppväxt i stockholm och är hemlös i nuläget men han har precis flyttat in i unive och ska hitta ett jobb men först så måste han bli medborgare i staden så han kan hitta ett jobb så han sedan kan köpa sig en bil och ett hus eller en lägenhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion som är bra för båda parterna som båda parterna kan vinna på och som är roliga och jag kommer ha en hög social rp nivå inne på servern och vara väldigt aktiv, trevlig och jag kommer bidra med en massa skoj och roligheter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer Inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, och undvik diskriminering baserad på religion, etnicitet eller kön

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en shysst spelare

Senast ändrad:
Hej!

Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!

Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
har ändrat hoppas det funkar

Vidare till intervju

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka