Nekad Banankaka1234 | Medlem ansökning (Albin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Banankaka1234

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Banankaka0287

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2024

Berätta om din karaktär. Bengt karlsson är 25 år gammal han bor hos sina föräldrar men nu så tänkte Bengt hitta någon lägenhet i staden Unive men Bengt har inte så mycket pengar men han försöker så bra han kan för att tjäna pengar till sin nya lägenhet. Bengt hade en ganska bra barndom dom var inte så rika men dom hade så dom klarade sig. Bengts barndoms dröm var att bli polis så nu då om han flyttar in i den nya staden så tänkte han söka till polis. Bengt har bott i staden Unive innan och han har varit polis men han tjänade inte så mycket pengar så han var tvungen att flytta tillbaka till sina föräldrar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en roligt rp nivå. Jag kommer också kunna skapa roliga scenario, jag kommer bidra med en seriös och erfarenhen RP nivå jag kommer vara trevlig och snäll mot alla så alla känner dig välkomna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ha roligt i scenariot man ska inte alltid vinna ett scenario. Motparten ska också kunna ha roligt och vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. VDM= vehicle death match t.ex. man tar en bil och kör över någon på torget med flit. RDM= random death match t.ex. man tar en pistol och skjuter någon på torget utan anledning. Meta gaming= man tar information från t.ex discord in i spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har ca 1200h på fivem och har spelat på vädligt många svenska servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka