Nekad Banankaka123 | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Banankaka123

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199300272450

Ditt Hex-ID: steam:11000014fdee142

Vad är din discord tagg? Banankaka123#0969

Vem var det som bannade dig? Sonkiez #6034

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-04-12 191623.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag åkte fram och tillbaka när polisen stog där efter en skottlosning ( mina gäng var i skottlosningen där ) så skjuter polisen ett varning skott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. här hat du klipp från min sida: https://medal.tv/games/gta-v/clips/14jGF75UOu25n_/d1337alTgQWL?invite=cr-MSw3elYsNjk5MzM3MTYsjag försökte hämta mina grabbar som ligger död på bron/ lite nedanförbron och så riktar ena snutte på mig och så du som jag är så åker jag därifrån och sen åker tillbaka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 50/50, jag förstår staffen som banna mig från hans sida men från mi sida så tyckte jag att de va rätt i stunden, men nu i efterhand så vet jag många olika sätt jag hade kunat göra istället för de jag gjorde!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. detta va min 10 ban, dem andra är powergaming, vdm men dem har jag lärt mig av, har ej fått ban på 2 månader och innan de va de ett bra tag innan jag blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att köra därifrån istället för att försöka ta dem just där

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa absolut, de tog på mi ganska hårt när jag fick bannen, och jag kan lova redan nu att dett kommer aldrig att ske igen : )

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka