Accepterad Banankaka123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Banankaka123

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199300272450/

Ditt Hex-ID: steam:11000014fdee142

Vad är din discord tagg? Banankaka123.

Vem var det som bannade dig? kommer ej ihåg då de va över 1 år sen, tyvärr

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-08 181524.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade dålig attityd mot en gammal streamer men bad dock om ursäkt o tog mina konsikvenser av de!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kommer ej ihåg då de va över 1 år sen typ men jag hade lite dålig attityd mot en gammal streamer men jag bad om ursäkt sen dagen efter så va jag bannad och står för den bannen o ber verkligen om ursäkt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den bannen va helt korrekt av staffen jag betedde mig dåligt o då är de inget mer än rätt o banna mig! tyvär

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har några gamla banns men de är mest suntförnuft o sv banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunat ba bete mig o växt upp lite o sluta va så tramsig när de hände för man säger inte så till andra personer de jag sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? aaa absolut! har som sagt inte spelat unive på 1 år o känner att jag har växt upp sen sist o kan faktist bete mig,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes! de är självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka