Accepterad Banankaka123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Banankaka123

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199300272450/

Ditt Hex-ID: steam:11000014fdee142

Vad är din discord tagg? Banankaka123#0969

Vem var det som bannade dig? challe la bannen

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-05-01 193620.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för att jag har gjort ett regel brott inom Unives regler och jag måste kunna följa dom men de gjorde jag inte och då valde staffen att banna mig och de är helt rätt utav staffen så att jag kan lära mig och inte göra om för de jag gjorde va jätte dumt utav mig och de kmr inte hända igen! vill också tilläga att jag ber så hemskt mycke om ursäkt till dem som tog illa upp men de va inte riktigt riktat till dem! men ber om ursäkt 1 gäng till!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tagen till support där jag fick se ett klipp där jag dysync in i nån när jag baka med bilen och då fick jag indragen krim och nedstängt gäng! då blev jag arg för stunden och så taggade min kompis mig och fråga vad som hände då skrev jag: helvetet jävla fitt mamma knullare jag fick indraget ( ongrar de extremt mycke ) sen blev jag bannad från Dc och FiveM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde definitift fel men de blev fel när jag skrev de för de jag egentilgen menade va att jag blev arg på mig själv för att jag fick indraget för första gången och förlora gänget! och då blev jag arg och skrev ut! men ber verkligen om ursäkt för de jag har tagit denna perabannen jävligt seriöst för unive va de servern jag börja på och alltid har kört på så jag hade uppskatta om jag fick en skjans igen! skällva felat va att staffen misstålka vad jag mena.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 11 bans under lite mer än 1,2 år på unive

blivit bannad för: FearRP, PW; sunt

och jag har verkligen lärt mig av dem :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att hålla ilskan inom mig och visa respekt till staffsen!

och tänka på min attityd och RP

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, har tagit denna bannen hårdare än vad jag trodde faktis vill inte börja på nån annan server än unive!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka