- Meddelanden
- 100
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Max johansson
Ditt discordnamn: Banankaka123#0969
Ange ditt födelsedatum 10 April 2008
Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff på grund av att rp:en ser ut som den gör och då känner jag att jag kan ta min tid för att göra servern till en mer självgående server än vad den är just nu! jag kommer att spendera hundra tals timmar på att gå genom Forumet och Dc och FiveM servern såklart! jag vill bli staff för att utveckla rp:en med mer kriativitet och roligare och även mer scenarios på serven!
Sen kommer jag sitta och ta bort så kallade problem spelare på servern så vi slipper dem idioterna rent ut sagt och så tar vi in lite nytt mer bra och social rp istället
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? minst 5h! går bara i skolan och sommar jobbar snart men annars har jag ledigt dygnet runt
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år ( cirka )
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja. jag har varit helper inom krim ansvarig och Rp ansvarig då jag tyckte att de va ett roligt jobb att göra sen gjorde ni staff rensnig då blev jag och / cirka 15 andra av med staff )
Lite kommands
/kick (id) (anledning) du sparkar en spelare från servern.
/ban (id) (tid) (anledning) du bannar en spelare i valfri tid som man väljer.
/revive (id) du återuppliver en person.
/freeze (id) du fryser en person så att den inte kan röra sig till du stänger av genom samma kommando.
/bring (id) du teleportrar en person till dig.
/noclip du flyger och är osynlig t.ex när man speccar.
/unban (hex id) du tar bort en ban om t.ex en ban överklagan har gått igenom.
/dv (radie) du tar bort bilar som t.ex är övergivna på gatan.
/tpm du teleportrar dig till din waypoint på kartan där du har markerat.
/goto (id) du teleporterar till personen.
/skin (id) du ger skin till personen, (så att personen kan ändra sin karaktär).
/togglename du ser steam namnet/id på alla spelare som är nära.
/announce (medelande) du skickar ett meddelande till hela servern.
/spec (id) du speccar en person.
/spec off du går bort från att specca en person.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nä inte direkt! kan ta vad som hälst, de är alltid roligt och lära sig något nytt än vad man har tänkt sig från början!
Ditt discordnamn: Banankaka123#0969
Ange ditt födelsedatum 10 April 2008
Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff på grund av att rp:en ser ut som den gör och då känner jag att jag kan ta min tid för att göra servern till en mer självgående server än vad den är just nu! jag kommer att spendera hundra tals timmar på att gå genom Forumet och Dc och FiveM servern såklart! jag vill bli staff för att utveckla rp:en med mer kriativitet och roligare och även mer scenarios på serven!
Sen kommer jag sitta och ta bort så kallade problem spelare på servern så vi slipper dem idioterna rent ut sagt och så tar vi in lite nytt mer bra och social rp istället
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? minst 5h! går bara i skolan och sommar jobbar snart men annars har jag ledigt dygnet runt
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år ( cirka )
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja. jag har varit helper inom krim ansvarig och Rp ansvarig då jag tyckte att de va ett roligt jobb att göra sen gjorde ni staff rensnig då blev jag och / cirka 15 andra av med staff )
Lite kommands
/kick (id) (anledning) du sparkar en spelare från servern.
/ban (id) (tid) (anledning) du bannar en spelare i valfri tid som man väljer.
/revive (id) du återuppliver en person.
/freeze (id) du fryser en person så att den inte kan röra sig till du stänger av genom samma kommando.
/bring (id) du teleportrar en person till dig.
/noclip du flyger och är osynlig t.ex när man speccar.
/unban (hex id) du tar bort en ban om t.ex en ban överklagan har gått igenom.
/dv (radie) du tar bort bilar som t.ex är övergivna på gatan.
/tpm du teleportrar dig till din waypoint på kartan där du har markerat.
/goto (id) du teleporterar till personen.
/skin (id) du ger skin till personen, (så att personen kan ändra sin karaktär).
/togglename du ser steam namnet/id på alla spelare som är nära.
/announce (medelande) du skickar ett meddelande till hela servern.
/spec (id) du speccar en person.
/spec off du går bort från att specca en person.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nä inte direkt! kan ta vad som hälst, de är alltid roligt och lära sig något nytt än vad man har tänkt sig från början!
Senast ändrad: