- Meddelanden
- 100
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Max johansson
Vad heter du på discord? banankaka123#0960
Ange ditt födelsedatum 10 April 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. 8-15 är jag i skolan, ledig efter de!
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://1drv.ms/i/s!AqbCr7cB0QJ-h2t-bTn7G3qX4lqI
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att underlätta för staffs inom rp med de menar jag inte att SV ska söka sig till problemen! problemen får komma till sig själv när man är sv!
Kortfattat: dem ska underlätta för staffs!
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli sv för att underlätta och fixa lite inom rpen så de blir roligare och mer kreativ
jag vill även underlätta för alla spelare och staffs
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse inom sv är när man använder sina perms fel!
Korupt är ungefär samma sak man gör inte de man ska göra som sv och använder sina perms till sin för del!
Vad heter du på discord? banankaka123#0960
Ange ditt födelsedatum 10 April 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. 8-15 är jag i skolan, ledig efter de!
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://1drv.ms/i/s!AqbCr7cB0QJ-h2t-bTn7G3qX4lqI
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att underlätta för staffs inom rp med de menar jag inte att SV ska söka sig till problemen! problemen får komma till sig själv när man är sv!
Kortfattat: dem ska underlätta för staffs!
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli sv för att underlätta och fixa lite inom rpen så de blir roligare och mer kreativ
jag vill även underlätta för alla spelare och staffs
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse inom sv är när man använder sina perms fel!
Korupt är ungefär samma sak man gör inte de man ska göra som sv och använder sina perms till sin för del!
Senast ändrad: