Accepterad Bananik | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bananik

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Bananik

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198972915071/

Vad är ditt discord namn? Bananik#7062

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Janne han är 32 år gammal.. Hans hobby är att meka med bilar,fiska och vara med sina polare o dricka en eller två bärs. Han har även en fruga/fru som är 31 år som heter Lisa. Janne har lärt henne att få intresse med att meka bilar samma som han gör Janne älskar att meka med bilar han har en Dodge Charger från 1948 som han har fått ärva från sin far som gick bort för 3 år sen pga cancer... Janne och Lisa har inga barn men dom både är intresserade att skaffa en eller två.. janne umgås mycket med sina polare och dom gör lite allt möjligt tillsammans. Han har oxå en stor intresse att bli polis han har tänkt på att testa men han får ångest hela tiden.. Janne har jobbat som en mekaniker som hans kompis ägde men han fick reda på att det var fiffel där/gömde droger i bilarna och han anmälde sin egna kompis direkt!.. Janne fick nästan aldrig se sin egna mamma för från Pappa så hon var en kriminell kvinna som hållde på med droger säger han men pappan hållde sin ifrån det tackolåv och Janne fick aldrig några syskon. det var allt jag ville få me. Tack!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på en annan server som heter SwedishknightRP och den har jag spelat ett bra tag och kan mycket om Roleplay och är bra på det! Jag vill bli WH för att jag vill testa på en annan server för en gångs skull jag har bara spelat på en server än så länge och den servern började typ dö och allt blev tråkigt... Som sagt jag kan mycket inom RP et och jag hoppas jag får en chans att testa denna servern och hoppas personerna kan bättre RP än SKRP servern och mindre greifers för det hände mig nästan 24/7 bara för att det var ingen WH server antagligen. Jag vill oxå testa på olika typer av roleplay/inte som gamla servern där det var samma personer och ingen ny kom in.. Tack!

Hur många timmar har du på FiveM? Vet ej hur man kollar på FiveM men på gamla servern så har jag 91 timmar någon kan gärna berätta hur! tack

Hur hittade du Multistaden? Jag har tröttnat på SKRP och ville hitta en ny server ASAP innan jag förlorar intresse i fiveM och då har Jag har sökt på nätet dom senaste dagarna/veckor och har sett denna servern på flera sidor och dom tycker den är bra..

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nope ingen servar eller på eran!

glömde o skriva på Varför ska just du bli WH? att Jag är e skön kille som tar det mycket lungt och vill bara chilla runt och inte döda o förstöra som många andra vill...

Tillbaka