Accepterad Bananen31 | Medlem ansökning (Scizzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bananen31

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? Bananen31

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Svensson är 22 år gammal och vill bli polis. Han hade en tuff uppväxt men fick hjälp av polisen och därefter började han se upp till dem. Han fick ett dröm yrke och det var att bli polis.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Effektiv,ansvarsfull och glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kalle är en kille som alltid drömt att vara polis. Han vill vara en stor del i samhället och han vill skydda folket och hjälpa unga som behöver hjälp. Kalle har haft en tuff barndom och blivit slagen av sina föräldrar och inte mått bra. En dag så förändrades allt, hans pappa var full och ville ta livet av Kalle och sig själv. Kalle ringer då polisen och dem kommer på direkten. Kalles pappa blir då gripen och kalle får följa med polisen. De hjälpte Kalle att hitta ett nytt hem och hitta nya vänner i en annan stad, han fick starta om på nytt. Nu är kalle äldre och vill nå sin dröm genom att bli polis. Och nu när han är äldre kan han utbilda sig till polis och det ska bli hans yrke som kommer följa han livet ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion och kommer vara inne och spela på servern varje dag. Jag har också spelat fivem länge och har rätt många timmar. Jag kommer också hålla en hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna ett scenario själv utan att man ska låta andra tex vinna så det inte blir tråkigt. Man vill förstås vinna scenarion men ibland behöver det inte bli som man tänkt sig så ibland måste man låta dem andra vinna också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, när jag började spela fivem så hade man inte så bra koll på en regel och då råkade jag bryta mot den men efter det så lärde jag mig det rätta och gjorde inte om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja tex RDM,VDM eller Combat Logging.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka