Accepterad Bananen13 | Medlem ansökning (N1sse)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBE2010

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
304
Reaction score
281
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Bananen🍌#4869

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Hakim Han kommer från Ryssland. Hans mamma,pappa och hans syskon flyde till sverige när han var två år hans brosa heter zaki han var 6 år då dom flydde från Ryssland. Sen bode dom i sverge till liban var 13 år alltså 11år sen blev dom nästan utvissad pågrund av att dom inte hade svenskt medgorgarskap men hans pappa krigade för att få hans familj att stanna i sverge dom bode i en 2a på östermalm.
Men efter ett tag fixade libans pappa det så dom fick stanna i sverige. Hans brosa var nu 17år och hamnade snett i livet med det kriminella grejora han började sälja drogor till massa gäng. Men en dag åkte han till fel område så han blev skjuten i magen och armar så han gick tyvärr bort. Det tog hårt på liban då de va hans före bild Så han började rapa om gatuvåldet Men hålde sigt borta från de kriminella Han lyckades. Men en dag träffade han en kompisa som heter kurre. Kurre hjälpte han i skolan,läxor och när liban måde som sämst i livet vid 14års åldern. NU hade hans bror varit död i 1år. Men kurres pappa ägde en bil firma så liban och kurre började sommarjobba där, Och liban fick mer intresse för bilar och lärde sig mycket om trima och laga dom.
När han hade sommar jobba jklart den sommaren hade han känat in 40 tusen kr och kurre hade känat lika myckret pengar. så libans mamma hade lovat att betala hans am kort. så hon gjorde det han fyllde 15 år. och köpte en bmw e30 som epa. Han fick mer och mer vännor skolan började rulla på bra för liban. Nu har de gått 3år liban fyller 18år och hoppar av skolan för han började jobba på en bilfirma på vardagar och mekonomern på helger. Han bodde hemma fortfarande Han har bra ekonomi då han sommarjobbade med kurre Han hade fått in 100k in på kontot hans mamma och pappa vart stolta över han. Men en dag sa hans mamma så här Liban vi stolt över dig du har lyckas i livet du har haft en tuff uppväxt med en bror som dog, vi blev nästan hem skickad från syrien du har varit med om en flyckt resa som 2 åring. Vi ska köpa ditt körkort åt dig liban sa hon. Han blev så glad så han ringde kurre men ingen svara då åkte han hem till han då stog polisen ambulams där liban springer fram dit och fråga vad som har hänt dom säger att kurre har blevit överfallen av en person med pistol så han fick ett skott i lungorna Och han gick bort ochså. Då bröt liban ihop och började tänka på självmords tankar. Men hans mamma märkte det men de så pass så liban fick hjäklp av kurator och hamnade på rätt spår. Men han gick upp i massa vikt. Men nu skulle han fylla år igen 19 år hans mamma köpte körkort till han nu. Han köpte en bil för 100tusen kronor de va en rs6a med full trim. Sen jobbade han vidare på bilfirmor och mekonomer till han var 24år Så han vill starta ett eget bil företag som handlade om att köpa in beganade bilar sen sälja och gå plus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med massvis av roliga och utvecklade scenarion, jag är en seriös rpare och kmr ta unive på största allvar. Jag kommer spela för att alla ska ha kul och kommer försöka göra det så roligt som möjligt för båda sidorna, jag ska försöka utveckla rpen på unive och ha det kul och ta det seriöst

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag ska spela för att alla ska ha kul, inte powergama och inte skjuta ner alla utan att tänka hur de andra känner, alltså låta andra vinna scenariot någon gång, spela för att alla ska ha kul och följa alla regler

Hur hittade du Unive? En kompis

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka