Nekad Bananen13 | Medlem ansökning [Fabian422]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBE2010

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
304
Reaction score
281
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? drZiZ#2606

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse och föddes i Stockholm han hade 2 mammor och ingen pappa. Han hade det jätte kul som liten. Han hade många kompisar och var ute nästan hela tiden. Men sen när Lasse blev äldre så slutade alla prata med han. Han visste inte Varför. Men nu träffade han på en av sina gamla kompisar. Han frågade varför har du slutat vara med mig? Han svarade jag vill inte vara med nån som inte har en pappa. Lasse blev jätte ledsen. Han sprang hem och in i sitt rum. Han stängde dörren och kastade dig på sängen. Han grät och grät och grät. Till slut somnade. Han sov enda från 12.00 till 19.00 När han vaknade hade han glömt bort allt för nån sekund. Men sen kom han ihåg. Hans kompisar hade nu blivit fiender för att han inte hade nån pappa. Lasse ville inte berätta till sina föräldrar. Dem tvingade han att gå till skolan fast han var så ledsen när han kom till skolan så var alla på han. Dem sa tex Haha du har ingen pappa. Lasse skyndade sig in i klassrummet där han trodde att ingen skille hålla på. Han väntade cirka 10 min sen började hans lektion. Det var matte. Lasses hat ämne. Han jobbade inte alls. Han tittade bara ner i bordet. Men sen kastade någon ett papperflygplan på han. Han som kastade sa öppna det. Alla stirrade på Lasse. Han öppnade det. Där stod det. Du har ingen pappa haha. Lasse blev jätte ledsen. Alla skrattade åt han. Lasse hatade skolan. När det var rast så sprang han hem. Det enda han gillade nu var att spela. Han spelade hela dagarna fast det var skola hans föräldrar så åt han. Lasse var ungefär 11 nu. Han satt och spelade när hans föräldrar Kom in och sa. Nu slutar du spela annars ryker datorn. Lasse lyssnade inte. Hans föräldrar drog ut dator kabeln och tog med den. Dem satta den i ett kassaskåp som han inte visste koden på. Dem sa nu ska du hitta en hobby! Lasse sprang in på sitt rum och grät ännu mer. Han var deprimerad. Han hade en polis handbok i sitt rum. Han läste mycket om poliser förr. Han gillade poliser. Lasse tog boken och började läsa lite. Han tyckte det var kul att läsa. Han lärde sig några polis lagar. Hans föräldrar kom in och sa att han skulle få hemskola. Lasse tyckte det var skönt. Nästa dag så gjorde han sitt arbete sedan läste han i polis handboken. Han gjorde så många år. När han var runt 20 så började han polis högskolan. När Lasse var 23 så gick han ut den. Lasse hade det bra i livet nu. Han var glad och snäll mot alla. Han gick hem och planerade när han skulle ta en polis intervju. Han bestämde att han skulle göra det imorgon. Lasse gick och la sig. När han vaknade så tog han på sig kläder sedan gick han till polisstation. Det var några framför han. Nu var det hans tur. Dem gick in i intervju rummet sedan började rekryteraren ställa frågor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Just jag ska bli medlem på unive för att jag inte har någon server att rpa på. Jag har mycket erfarenheter inom rp. Jag kommer ha seriös rolig social rp. Kommer nog bli polis och bidra med hög polis rp. Kommer tänka på alla era regler och sköta mig som medlem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara spela för att man själv ska vinna, man ska kunna förlora scenarion och man spelar ej för makt och pengar

Hur hittade du Unive? kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka