Nekad bananen1 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bananen1

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Bananen🍌#4869

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi . Han är 24 år gammal och är född i mariestad. Abdi hade det ganska tufft när han växte upp då hans föräldrar var kriminella och han själv var också inblandad i sånt. Han hade även kompisar som var med i Shottaz ligan och andra kriminella nätverk. När han var liten så misshandlade hans föräldrar honom. Abdi började röka och snusa vid 13 års åldern för att det skulle lugna honom från det han blev utsatt för. Men det var inte bra för han fick senare lungcancer och behövde åka in till sjukhuset. Han lyckades bekämpa cancern och han svor sedan att han aldrig skulle göra det igen men så blev det inte. Han hade blivit så beronde så att han inte kunde sluta vid detta laget. När han blev 15 så började han med droger och ännu mer kriminella aktiviteter. När han blev 18 så åkte han in i fängelset för grovt narkotikabrott i 3 år. Han satt hela sin tid i fängelset och skaffade många bra vänner i fängelset. Han kom ut samma tid som när några andra av hans kompisar i fängelset kom ut. Så de bestämde än träff och resten är historia

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp och seriös rp nivå. Stora och roliga senarion som är roliga för alla. Mycket skratt och väldigt bra rp allmänt. Jag har rpat här förut då spelade jag här i ca 2 år.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tänka på att alla ska ha kul

Hur hittade du Unive? Kompisar

Nekad. Utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka