Nekad Bananen0 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bananen0

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Teo.

Vad är ditt discord namn? 1pelle

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Bo Li är 24 år och föddes i en liten by på landsbygden i Kina. Han var den yngsta av fem syskon och växte upp i en enkel familj där hans föräldrar jobbade hårt för att försörja alla barnen. Bo Li var alltid en drömmare och hade stora visioner för framtiden. När Bo Li blev äldre flyttade han till storstaden för att söka bättre möjligheter. Han började arbeta som bagare i en liten bakverksbutik och trivdes bra med att baka bröd och kakor. Han var kreativ och hade en passion för att skapa vackra och läckra bakverk. Efter några år hade han tjänat nog med pengar för att flytta utomlands. Han skrapade ihop pengarna och flyttade till staden Unive där han nu har bosatt sig i en lägenhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög och bra RP nivå. Jag kommer aldrig spela för makt och pengar utan mitt syfte är att ha det så kul som möjligt och bidra med så bra RP som möjligt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man spelar för att det ska vara kul för båda parter. Det menas med att man inte ska spela "ego spel" och alltså ha "vinnar skalle" eller liknande. Man ska tänka på att scenarion är till för att alla ska ha kul och att det är viktigt att inte glömma att det inte handlar om att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått reglerna tre exempel är Rdm är när du går fram till någon random och slår ihjäll dom. Vdm är när du använder ditt fordon som ett vapen och dödar någon med det. Meta gaming är när man tar information från tex discord eller youtube och använder det ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet i rollspel. Jag har snart 1200 timmar på Fivem och 90% av det är på svenska fivem servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Frågan när ni vill veta om jag har samma namn på discord och steam så svarade jag Ja för att jag ska ändra det så snart som möjligt då Steam tillåter mig inte att ändra namn för att någon annan har varit inne på mitt konto (Det är min andra dator som e hos pappa så jag är liksom inte hackad) Och om ni undrar varför jag inte har samma namn så är det för att jag är med en clan på en koth server och då vill clanen att jag ska representera dom i mitt namn koth är alltså ingen rp server utan mer av en skjut server.

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning.
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka