Accepterad Bananen0 | Medlem ansökning [Ikea]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bananen0

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Teo.

Vad är ditt discord namn? pelleddd

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Tidström och är 26 år gammal. Pelle jobbade som polis i en annan stad. Men tyvärr så stängdes den polis stationen ner pågrund av att det inte fanns så många resurser. Det gjorde även så att många kriminella flyttade dit då de fick höra att polisen skulle stänga ner. Det gjorde så att Pelle tog det svåra beslutet att flytta. Pelle flyttade till Unive city. Pelle anlände till staden igår kväll. Han har utforskat staden och har staden. Pelle fick genast syn på polis stationen och beslöt sig för att försöka bli polis igen. Pelle har även börjat spara lite till en bil. Pelle har lätt med att hitta vänner. Pelles tidigare jobb har varit polis,ambulansförare,personal på bilfirman,och meko.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med rolig rp för alla kommer även bidra mer fler polis resurser. Roligare scenarion. Jag kommer att kunna bidra med utvecklade scenarion som man kommer kunna skratta åt i efterhand.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om tex polisen är på ett butiks rån så ska dom försöka fördröja lite på scenariot och inte bara skjuta decken på bilen och gripa dom. Eller om man har biljakt så kan man ibland låta motparten vinna om tex man krockar då ska man kunna släppa det scenariot och rpa på skador sen åka iväg.Om alla gör så på servern så kommer rpen bli mycket roligare.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här förut och sen hittade jag det på grund av en kompis som spelade unive. Jag tyckte det såg kul ut så jag testade. det såg kul ut och testade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka