Nekad Bananen0 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bananen0

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Teo

Vad är ditt discord namn? pelleddd

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Roderhult.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan göra en stor skillnad för serverns rp på grund av den struktur servern har. Det gör rp-äventyren roligare och mer intressanta för mig. Jag har varit med och rp:at i lång tid och har en gedigen erfarenhet, vilket gör det lättare för mig att leverera en bra rp-upplevelse till servern. Jag kommer att bidra med spännande och underhållande scenarion. Ni kommer att se mig i olika situationer där jag kommer att känna mig pressad, men jag kommer att hantera dem på ett smidigt sätt. Jag är också flexibel och kan anpassa min karaktär till specifika scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Adam roderhult bodde i en liten by omgiven av gröna kullar och trädkantade vägar. Adam var känd för sitt grova och vilda beteende. Han kunde bli arg utan förvarning och hamnade ofta i bråk med dem omkring honom. Ingen ville bli hans vän eller umgås med honom på grund av hans oförutsägbara temperament. En dag, när Adam gick längs byns huvudgata, såg han en affisch som annonserade om en mängd gemenskapsevenemang och en chans att hjälpa andra. Han ansåg att detta var en möjlighet för honom att göra något meningsfullt. Adam bestämde sig för att ta sig an utmaningen och bidra tillbaka till byn. Han gick till byns lokala föreningscenter och anmälde sig som frivillig för att hjälpa till vid ett matutdelningsprogram för behövande. I början fanns det kamrater som var skeptiska till Adams närvaro, men med tiden började de acceptera honom efter att de sett hans engagemang och arbetsiver. Adam arbetade hårt, tog initiativ och visade omsorg för människor som han aldrig tidigare hade brytt sig om. En dag, under matutdelningen, märkte Adam att en äldre dam satt vid sidan av vägen med tårar i ögonen. Han satte sig bredvid henne och frågade om det fanns något han kunde göra för att hjälpa till. Kvinnan berättade att hon var ensam och hade ingen att prata med. Adam förstod plötsligt hur ensamheten kan kännas och kände empati för kvinnan. Han tog sig tid att lyssna på hennes berättelser och ge henne sitt sällskap. Både Adam och den äldre damen fann tröst i varandras närvaro och en oväntad vänskap blomstrade fram. Nyheten om Adams förändring spred sig snart runt i byn. Folk började träda fram för att erkänna att de dömde honom för tidigt. De insåg nu att de kanske hade missbedömt honom och att han faktiskt var redo att ändra sitt liv. Adam uppmärksammade dessa tecken på försoning och accepterade deras ursäkter ödmjukt. Han lärde sig att förlåta dem som hade sårat honom och insåg att ingen är helt utan fel. Genom att vara öppen för förståelse och förlåtelse, kunde Adam börja om på nytt och skapa positiva relationer med människor runt omkring sig. Adams steg i riktning mot försoning tog honom på en väg till självutveckling. Han lärde sig vikten av att kontrollera sitt temperament och använda det för att hjälpa andra istället för att skada. Genom att fortsätta sitt arbete med frivilligarbete och vara en aktiv medlem i byn, blev han en positiv och betydelsefull person i samhället. Och så levde Adam Roder Hult ett liv som en lättförståelig illustration av försoning, med tanke på vikten av att ge andra en andra chans och att omvandla grovhet till godhet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna här kommer några exempel: Rdm är när man går fram till någon och dödar den helt utan anledning.Vdm är när man åker fram till någon med en bil och kör över dom utan anledning Meta gaming är när man tar information från discord eller andra källor och använder det i rollspelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rollspelat i ungefär 3 år och faktiskt spelat på unive innan men tog en paus från fivem. Så ja jag har väldigt mycket rp erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Gör om din ansökan, du har sätt ditt svar på fel fråga.
- Skriv även ett svar då på motpartens vinst i ett scenario.

Du kan ansöka igen om 24h.
Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka