Nekad Bananen | Ansökan till Servervakt - William07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bananen

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? 𝓑𝒜𝓃𝒜𝓃𝓔n#4869

Ange ditt födelsedatum 1 September 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14.30-16.30 paus 18-21
tidag samma
onsdag samma
torsdag samma
fredag 14.30 till 16.30 sedan paus till 18.00 och då spelar jag till 23.00
Alla dessa tider kan ingå toabesök lunch middag osv
samma på lördag
söndag 10-13 paus till 15-21

Hur länge har du varit medlem på Unive? 25 september 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1036556937589956618/1036739467110780968/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Deras uppgift är att underlätta för alla dem som spelar på unive. Dem ska revva om dem ser något som de har clip på, Dem ska kicka/banna om det är nödvändigt. Dem ska dva Bilar. Dem ska helt enkelt hjälpa servern och underlätta för alla spelare och staffs/servervakter. Jag ska helt enkelt hålla koll på servern. Servervakter ska också ha bevis på det dem gör och bara kicka/banna om de verkligen bryter mot en regel

Varför vill du bli servervakt på servern? Just jag vill bli servervakt för att jag vill kicka och banna de som bara lallar jag vill ta ett större syfte på unive och underlätta för alla på unive. Jag vill göra unive till en bättre och roligare och seriösare plats. Jag gillar att ha perms. På ett bra sätt då. Så jag vill igentligen bli servervakt för att jag vill ta ett större syfte och underlätta för alla!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption inom servervakt kan tex vara att jag revvar mig själv för att jag inte vill vara död, bannar folk för att jag vill, kickar för att jag vill. Abuse är egentligen samma sak att jag abusar mina perms som att revva eller banna någon som ej ska bli det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka