Accepterad Bananen | Ansökan till Servervakt [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bananen

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? UZI#4869

Ange ditt födelsedatum 1 September 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14.30-16.30 paus 18-21
tidag samma
onsdag samma
torsdag samma
fredag 14.30 till 16.30 sedan paus till 18.00 och då spelar jag till 23.00
Alla dessa tider kan ingå toabesök lunch middag osv
samma på lördag
söndag 10-13 paus till 15-21

Hur länge har du varit medlem på Unive? 25 september 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1036556937589956618/1036739467110780968/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Deras Uppgifter är att visa upp hur man ska sköta sig. Om man själv inte kan reglerna så passar ej sv till en. Man ska Kicka om de tex lallar. Banna om de tex pwg extremt eller bara tydligt bryter mot reglerna. Dem ska även dva Bilar. Dem ska göra det om de tex ligger en bil mitt på vägen som är sönder. Dem ska helt enkelt vara en vakt på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill blir servervakt på servern då jag vill hjälpa unive. Jag vill kicka/banna om de lallar vilket jag ser väldigt ofta och då hoppas jag alltid att jag skulle vara sv så de lär sig. Jag vill dva Bilar som ligger på vägen för att man ska kunna köra där. Jag vill även bli sv för att jag känner att jag passar med att ha dem permsen. Jag vill även såklart bli det för att göra unive till en större och bättre rp servern. Och sen vill jag även bli det för att jag vill ta ett större syfte.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man inte klarar av att ha sina perms. Ett exempel på Korruption och abuse kan vara tex att man revvar nån när dem inte ska bli det. Kicka/Banna nån för att man har en konflikt med dem. Kan även vara att man går och dvar folks Bilar när dem ska vara kvar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka