Accepterad BananaMan | Ban överklagan [Götebörgarn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BananaMan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Användarnamn: BananaMan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wanka666man/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: magicoliver

Vad är din discord tagg? magicoliver#8275

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, rdm på npc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hugg en npc i magen med min kniv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade kört till en bensinmack och affär, jag tänkte råna affären och jag hann inte ta på mig masken förrän den här npc:n dök upp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fel att hugga honom hade men jag ansåg att han hade sett mitt ansikte och skulle därför kunna snitcha ner mig till polisen, jag valde att hugga han i magen i hopp om att han iaf skulle få en blackout vakna upp på sjukhus och inte minnas något.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flera gånger men jag tycker det är skitgrejer varje gång och har blivit unbannad typ någon timme efter det hänt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag antar att jag hade kunnat sätta på mig masken tidigare så att inte npcn såg mitt ansikte, eller bara varit lite mer försiktig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, man ska behandla npcs precis som "spelare" Och det förstår jag nu.

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd
Hoppas du lärt dig av ditt misstag, tips är att rpa skadad under en längre tid.
Låser & arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka