Nekad Banan Janne | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Banan Janne

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199102293126/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Fetaost #1811

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Jonte Karlsson är 25 år gammal och han växte upp i Örebro. Han är en stilig karl som älskar Mcdonalds. Han har en stark relation med sin mamma Beatrice och hans bror Knut Karlsson. Hans pappa dog tyvär av en bil olycka för ett år sen. Oskar älskar att köra saker på två hjul men han gillar också att köra och meka med bilar. När han var liten vart han alltid mobbad för att han hade en hatt på sig så ingen ville bli hans kompis förutom hans brorsa knut. Men än idag har han sin hatt på sig och han kommer alltid ha det. När Jonte var liten drömde han alltid om att bli racingförare som sin pappa. Men när han blev äldre så började han tävla och märkte att det inte var någonting för honom. Så han bestämde sig att börja jobba som mekaniker. Jonte är lugn och trevlig men när han blir retad om sin hatt kan han bli sur.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Så jag kan jobba som det jag vill i verkligheten tex mekonomen eller autoexperten. Jag kan också tillbringa att jag kommer köra seriös RP och skapa roliga och seriösa scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och seriös RP samt skapa seriösa och roliga scenarion med kompisar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för makt och pengar och kunna stå på de förlorandes sida.

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade om eran server och han sa att den var bra.

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? & Varför ska just du bli Medlem på Unive? Försök igen om 24 timmar.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka