Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198850258460/
Ditt Hex-ID: 1100001350c361c
Vad är din discord tagg? The Swede#5317
Vem var det som bannade dig? Det står bara att jag har blivit avstängd
Hur lång tid var din ban? 12 dagar
Var är du bannad? FiveM server Unive
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står VDM,lall och suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade slå någon i nyllet. Fast inte med flit.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag väntade på min kompis när han köpte en bil och när han hade köpte den så frågade jag om jag kkunde få provköra den och då råkade jag slå honom i nyllet.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Jag tycker att det är en felaktig ban för att det var min kompis fast det var lite mitt fel att jag råkade trycka på knappen.
Hur många tidigare avstängningar har du? bara 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.. Innan blev jag banad i 1 månad när jag bara gick och vaskade guld och när jag hade sålt guldet så reloggade jag och när jag skulle rejoina så var jag banad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha slagit min kompis.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska slå folk.
Har du läst våra regler? Yes, det har jag
Ditt Hex-ID: 1100001350c361c
Vad är din discord tagg? The Swede#5317
Vem var det som bannade dig? Det står bara att jag har blivit avstängd
Hur lång tid var din ban? 12 dagar
Var är du bannad? FiveM server Unive
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står VDM,lall och suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade slå någon i nyllet. Fast inte med flit.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag väntade på min kompis när han köpte en bil och när han hade köpte den så frågade jag om jag kkunde få provköra den och då råkade jag slå honom i nyllet.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Jag tycker att det är en felaktig ban för att det var min kompis fast det var lite mitt fel att jag råkade trycka på knappen.
Hur många tidigare avstängningar har du? bara 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.. Innan blev jag banad i 1 månad när jag bara gick och vaskade guld och när jag hade sålt guldet så reloggade jag och när jag skulle rejoina så var jag banad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha slagit min kompis.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska slå folk.
Har du läst våra regler? Yes, det har jag