Nekad ban överklagelse [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william15

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/rojirufrjnfrrf/

Ditt Hex-ID: 11000014500f7c1

Vad är din discord tagg? Wille15#2383

Vem var det som bannade dig? PolarBear

Hur lång tid var din ban? 4 dagar och 23timmar 58 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft och Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte riktigt kan har varit för att jag var inne i en affär som var stängd hur jag kom ditt är en konstig fråga. Jag kramade en kille och då blev jag in buggad i bil affären men det var ganska många där inne och sen försökte jag ringa polisen och fråga om dom kunde låsa upp. Men dte han dom inte för jag blev utloggad min kompis sa att polisen kom sen och släppte ut 2 till som var in buggad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kramade en kille som fråga om någon ville krama han och då sa jag ja. Men när jag kramade honom blev jag in buggad i en bill affär. Det var en annan som kramade honom och han blev också in buggad så det var något som hände där

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nä det var inte ett felaktigt ban eller kanske inte. För att jag buggades in i butiken och det var nog därför jag blev bannad. Men istället hade det kunna hjälpa mig ut och kanske get mig en böter eller något som straffar mig. Men det var ju som inte planerat att jag skulle kom in för jag skulle köpa en bil. Men det var nog lite mitt fel också för att jag kramade en man som jag inte kände.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det var att jag råka köra över min kompis med en bil när jag inte kollade back när jag skulle backa. Det var slarvit av mig nät jag inte kollade back men han sa att det var okej. Så jag körde honom till sjukhuset och därefter var allt bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag att jag inte skulle ha kramat honom när vid stod i kön till butiken. det var inte det bästa stället att krama någon på. men jag ska aldrig krama någon mer vid en affär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska krama folk som man inte vet vem det är. Men han blev ju ändå lycklig men jag ska ändå inte krama någon mer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka