Accepterad ban överklagande[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william15

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Ditt Hex-ID: 11000014500f7c1

Vad är din discord tagg? Wille15#2383

Vem var det som bannade dig? Det var WAZZY som bannade mig.

Hur lång tid var din ban? 23 timmar 5 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft och Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte riktigt. Jag och min kompis var på väg till arbetsförmedlingen för att kolla på jobb sen när jag ska backa ut där ifrån så råkar jag backa över han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var på väg till arbetsförmedlingen för att kolla på jobb sen när jag ska backa ut där ifrån så råkar jag backa över han. Jag var redan skadad och han vart skadad så sedan åkte vi till sjukhuset 23.00 ungefär och sedan stängde vi ner.Sen nu på morgonen när jag försökte att logga in så stod det att jag hade blivit bannad av WAZZY.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för jag råkade backa på min kompis men tycker inte det ska vara en ban i 24 dagar så tycker det är en fel ban. Men jag hade förstått om det var en ban på typ 24 timmar

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte haft någon ban tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tittat bakom mig innan jag hade backat som jag egentligen borde ha gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att titta bakom bilen när jag ska backa så att jag inte kör över någon när jag ska backa.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka