Nekad Ban överklagande (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Costaas10

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Tjena!

Jag förstår att jag blev bannad för att jag snodde tjänstefordon. Men jag gjorde det för att ordningsvakten vid piren som hade gripit en kille lät andra slå på honom, och jag ville bara ha ordningsvaktens uppmärksamhet vilket han vägrade ge mig när jag försökte prata med honom att som en tjänsteman kan man inte gripa någon och låta andra personer slå på honom och hålla på. Jag skulle aldrig göra så i ett annat fall men jag försökte flera gånger att ta kontakt med ordningsvakten och andra personer runt om kring och säga att det borde sluta och inte hålla på så för det skrider mot lagen. men istället blev jag bannad.. Enda sättet jag fick ordningsvaktens uppmärksamhet var i och med att jag satte mig i hans bil, jag snodde aldrig den eller körde den, jag satte mig bara i förarsätet och så fort jag hade tänkt att kliva ut ur den så blev jag disconnected och det stod att jag vart bannad.

Jag var ny i staden och jag gillade den direkt. Jag har aldrig brutit mot någon regel eller lag innan, jag tycker att jag inte förtjänar denna hårda bestraffning. Med detta sagt så vill jag fortsätta spela på Unive.

Jag hoppas vi kan komma till ro och sans, även finna en lösning på detta så att jag inte behöver vänta 20 dagar tills att jag kan spela igen.

Med hoppfulla hälsningar

Tillbaka