Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Majistro

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Jag ber om en andra chans

Hej [Unive Staff/Moderationsteamet/Ägaren],

Jag skriver detta meddelande för att uttrycka min uppriktiga ursäkt för det jag sa på servern. Jag är fullt medveten om att jag gjorde både staff diss och ägare diss, och jag förstår att mitt beteende var respektlöst och oacceptabelt.

Jag vill förklara – inte för att ursäkta mitt beteende, utan för att ge lite sammanhang. Den dagen hade jag det väldigt jobbigt privat, med personliga och familjerelaterade problem som påverkade mig starkt känslomässigt. Jag mådde inte bra, och istället för att hantera det på ett moget sätt, lät jag min frustration gå ut över fel personer – er. Jag inser nu att det var helt fel, och jag ångrar djupt att jag uttryckte mig som jag gjorde.

Unive har varit en plats där jag trivts, haft kul och känt gemenskap. Jag saknar att vara en del av det, och jag vill gärna få en chans att visa att jag kan sköta mig och bidra på ett positivt sätt. Jag ber er därför ödmjukt att överväga att ta bort min ban.

Om jag får komma tillbaka lovar jag att följa alla regler, visa respekt mot både staff och spelare, och inte låta personliga problem påverka mitt beteende i communityt igen. Jag förstår att ni har regler för att skapa en trygg miljö, och jag vill vara med och bidra till det – inte bryta ner det.

Tack för att ni tar er tid att läsa detta. Jag hoppas verkligen att jag kan få en andra chans.

Med vänlig hälsning Oni Santo!

Tillbaka