ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bert Skarblad

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Min kriminell roll blev indragen vid ett scenario. Jag och min polare skulle åka till en affär och handla då en vi såg en bil som stod still och som sedan körde framför oss. han frågade om vi ville plocka knark till honom. vi svarade nej eftersom vi redan var inblandade i ett scenario. då körde han efter oss även att vi tydligt sagt nej. Jag hoppade ur bilen och min kompis körde iväg. Det klev ut en man ur bilen och jag sade att vi inte ville ha något trubbel med honom då han drog vapen och siktade på mig. han ville råna mig. men då drog jag samtidigt mitt vapen och vi hamnade i skottlossning. efter skottlossningen hade jag skjutit honom och lootade honom då min kompis hämtade mig. jag satt i möte med staff och jag erkände att jag inte följde fear rp reglern. men jag kände att den andra parten av han som satt i bilen inte riktigt spelade bra rp och konstant försökte desperat få oss in i ett scenario när vi redan var inblandat i ett. jag gjorde fel och det erkänner jag. men jag tyckte motparten var lite för desperat efter scenario och att indragen krim roll är lite för mycket. eftersom jag erkände och sa själv att det inte skulle ske igen utan att jag blivit bannad förr.

Tillbaka