Nekad ban överklagan [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

inethero

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Ditt Hex-ID: steam:11000013c31272d

Vad är din discord tagg? inethero#3230

Vem var det som bannade dig? skjuter med pistol och hotar i stan utan kriminellroll ~JOJO Abraham.

Hur lång tid var din ban? 21 dagar 18 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? skjuter med pistol och hotar i stan utan kriminellroll och de var inte mening, kommer absolut inte hända igen!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade gjort fel o inte läst reglerna, var länge sen jag spelade på unive och visste inte om att man var tvungen o ansöka om att vara kriminell så de kommer inte hända igen! jag har inte spelat på denna server ca 1 år nu och därför så tänkte jag inte att man behöver en krminellroll, därför så tänkte jag att råna en person men nu vet jag att jag behöver ansöka om kriminellrollen för att göra kriminella saker.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad? jag åkte runt och såg en kille nära torget vid en gränd så jag hoppar ut ur bilen och jag hotade en kille med pistol, och försökte göra ett personrån som inte gick bra i slutet för jag visste inte att jag behövde en roll för att göra krimnella saker.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var rätt bann med tanke på att jag gjorde fel men är medveten om att jag måste ansöka om kriminella rollen och de kommer jag att göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8-10 stycken, väldigt länge sen!!

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig mycke av mina tidigare banns, sköter mig bra tills nu när jag började spela igen o inte visste om ansökningen om kriminell

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha hotat killen med pistol om jag visste om att man var tvungen och ansöka om kriminella rollen! men detta kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp de har jag och de kommer absolut inte o hända igen!

Har du läst våra regler? jaaaa jag har läst dom!

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Utveckla Lite mer på frågorna. De viktigaste frågorna är "Hur du hade kunnat göra annorlunda", så fyll på den lite mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka