Accepterad Ban överklagan //Liam [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hedinman

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil - https://steamcommunity.com/profiles/76561198826628021/

Ditt Hex-ID: - 110000100000638 (Hex)

Vad är din discord tagg? El Patron#8923

Vem var det som bannade dig? -Swedie

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Du har blivit permanent avstängd för: rasism ~Swedie

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?- För att min kompis tog över min dator medan jag skulle hämta ngt att dricka, medans jag var borta så sjöng han på en låt där dom sa N ordet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. - jag var helt ny på servern då jag och min kompis skulle testa den, det var ungefär 5-6 månader sen. Men jag va helt ny och skulle skaffa jobb så jag gick till arbetsförmedlingen och fick jobb på postnord sedan ville jag få skjuts upp till postnord med då vart jag på körd av ett fordon, sedan skjutsa den mig till sjukhuset, och det var en sjukvårdare som tog hand om mig, Jag bad min kompis ta över datorn lite snappt, då jag skulle hämta ett glas att dricka medans jag gjorde det så satt min kompis och sjöng på en sång där dom sa N ordet, ( in game ). sedan när jag kom till baka så står det att jag har blivit perma bannad, sammanfattning - Alltså min kompis satt och sjöng på en olämlig sång in game medan han låg på sjuk huset och när jag kommer tillbaka så har han fått mig permabannad. :/

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel?Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. - Det var rätt av dom att banna men det var ju liksom inte jag som körde och min kompis förstörde för mig och fick mig perma bannad. Och tycker att jag har inte gjort ngt fel. Men att det var min kompis fel. Men har snackat med han:/

Hur många tidigare avstängningar har du?- (0) men med denna ( 1 )

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.- Jag har inte fått några tidigare bans, jag vet hur man spelar RP och hur man sköter sig det är bara min kompis som fuckade för mig:/

Hur hade du kunnat gjort annorlunda?- Inte gått och hämtat dricka och inte låtit min kompis ta över.

Har du lärt dig någonting efter din ban? - Att man inte ska ge över datorn till sin kompis.

Har du läst våra regler? JA

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? - Uppfattat, Men säger bara det var inte mitt fel och jag vill verkligen börja Rp unive igen, + jag är bannad på discorden!// MVH Liam :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka