Ban överklagan [Julius Nilsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Julius Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Användarnamn: Julius Nilsson

Länk till din steam profil: Steams gemenskap :: Zuatzui (steamcommunity.com)

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Zuatzui / I spelet stod steamnamnet som "Julius NIlsson"

Vad är din discord tagg? Julius Nilsson#4486
Vem var det som bannade dig? Dumle [Admin]

Var är du bannad? Multistadens rp server

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? abusar /me, OOC i /me ~^8Dumle

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han tyckte nog att det kanske var lite jobbigt att jag frågade om hjälp på ett OOC sätt fast IC typ.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker runt och letar efter en admin för att fråga om hjälp då jag inte ens tänkte på själva support funktionen i discord. Jag hittade Dumle själv i en klädbutik och jag visste att ingen var nära och han såg inte direkt ur att rp på något sätt. Jag frågart då i /me om hjälp med voice chat för jag kunde inte prata. 5 sekunder efter är jag PERMANENT BANNAD från en av de bästa serverarna jag vet för att jag frågade om hjälp på lite fel sätt. Känns så tråkigt gjort av honom bara, det var ingen big deal alls.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det är logiskt att man inte ska använda /me för hjälp och jag respekterar det fullt ut och fattar hur jag gjorde fel. Men det var definitivt fel gjort av honom också att banna mig permanent medans folk som powergamar eller kör på folk får kick eller kanske några dagars ban. Men PERMANENT är ju på riktigt överdrivet för en sån sak.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga tror jag..

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det bästa hade ju varit att fråga om hjälp i support så hade allt varit som vanligt sen men som sagt hade jag inte ens tanken på att det fanns support kanal.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut och jag kommer såklart inte att göra liknande igen. Jag älskar denna servern och jag är precis påväg att få jobb. När jag får mitt jobb och har något att sysselsätta mig med ska jag göra mitt bästa för att skapa roliga scenarion på servern.. Tack på förhand

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka