Nekad ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lemuren

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/halmarbanan/

Ditt Hex-ID: 1100001476d6a69

Vad är din discord tagg? kasmii#4338

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? snor tjänstefordon, VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var korkad det kommer inte hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog en ambulans eller polis bil kommer inte ihåg och sen vdm jag honom vet att det var jätte dumt men det kommer inte hända igen och jag fattar om ni inte vill ta bort min ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vdm prata med honom och bara ha säriös rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska följa alla regler hela tiden och det kommer jag göra!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka: ja

Senast ändrad:
Du har begått grova regelbrott. Ja du förstår vad du gjorde var fel men jag anser du får läsa om reglerna och vänta.

Tillbaka