Accepterad .... | Ban Överklagan [Blush]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Icke Medlem
Meddelanden
439
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199464986602/home

Ditt Hex-ID: 110000159b037ea

Vad är din discord tagg? benim22

Vem var det som bannade dig? Blush

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-12-20 15_31_48 (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja det är ett väldigt enkelt svar. Ja vi kan ju börja med mina kläder det var 100k or die kläder jag använde och det var för att jag hade lagt in de för inte alls länge sedan och jag tycker det är feta det är ju därför jag använder de. Jag använder det absolut inte för att jag ska se ut som en som skuter. För det missuppfattade du blush. Så jag använde det för att det var feta men att jag var barfota och hade ingen t-shirt det förstår jag. Det är suntförnuft och det ångrar jag grovt och skall ej ske igen. Ja men sen att jag sköt ur bil det är för att det gänget bleeding streets har en skottsäker wolksvagen bakifrån. De abusar den as mycket i tex skottlossningar och då blev jag trött på det för de hade skutit i bil under dagen. Då blev jag ju arg och sköt ur bil för de hade gjort de och för att de har en skottsäker bil och han var ute ur bilen. Då passade jag på att skuta och desvärre blev det ur min bil jag sköt ur. Det ångrar jag väldigt mycket och skall ej ske igen. Men det var ju att det har en skottsäke

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. precis innan jag fick denna ban så åkte jag runt med några från gänget och skulle åka iväg och tjäna lite univados för att göra våran boss glad men då rullar en passat in och det var vårat krig bleeding street då började dom kaxa som fan och snacka om morsa då valde vi att sätta dom på plats och hoppa ut och då rikta för att göra det till ett större scenario då kom hans grabbar från gänget och började skjuta då blev det till en skottlossning i stan då valde vi att sticka men då började dom pitta o sånt och ställa sig framför medans vi ville bort då valde jag att skjuta något skott ur bilen vilket jag vet är så sjukt dumt och egentligen har lärt mig för länge sen att man inte ska de har verkligen tagit åt mig allt detta och ifall jag får komma tillbaka ska jag fortsätta tillföra sköna scenarion till servern och annat ber om ursäkt det kommer aldrig hända igen sedan detta med 100k or die kläder jag tycker ej att jag hade på mig 100k or die allt jag ville var att ha på mig en klädstil som inte många använder som

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt ban men vill verkligen komma tbx

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Suntförnuft, copbait, fail rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa att skuta ur bil och gå ut ur bilen och avlossa skott eller avgå från skottlossningen. Och angående kläderna jag hade fått in kläderna för inte så länge sedan och sen ville jag va unik lxm inte se ut som alla andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har verkligen lärt mig av min ban och det skall ej ske igen det var ett stort misstag och ångrar det vill komma tbx.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka