Accepterad Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WömT

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198156225576/

Ditt Hex-ID: steam:11000010bae1c28

Vad är din discord tagg? mailliw3228

Vem var det som bannade dig? maze4k

Bild på banmeddelande: 1712512518006.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Inte spelat på väldigt länge så kommer tyvärr inte ihåg hur det hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer tyvärr inte ihåg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom jag inte spelat på länge så tycker jag att ni borde ge mig en chans att visa min rp. Har även en bror som spelat fivem. Pratade med staff o dem sa att det var en ip-ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det är min första ban. Pratade med staff o dem sa att det var en ip-ban från min brorsa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har inte spelat fivem på länge så vet inte om att något av det som jag är bannad för har hänt. Men som staff sa så är det ip-ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag.

Har du läst våra regler? Japp.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes uppfattat!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka