Jag tycker inte detta är en ban för att de är inte så allvarligt så att man ska bli bannad max en varning. För de var inte länge jag körde mot trafiken och jag skulle samt in på en grusvägg som är på andra sidan. Jag förstår att ni tänker så men jag tycker att de ska vara en varning max.