Nekad Banöverklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leopold "Leo" Hård

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198070289442

Ditt Hex-ID: 1100001068ed422

Vad är din discord tagg? L1llebror#1187

Vem var det som bannade dig? Har ingen aning, Har fått från snyggingen Marja-Lisa

Hur lång tid var din ban? Perma bannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server. Det var inte alla på servern som fick en klacksko i huvudet. Det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman. (Användarnamn Wermland)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning, Tror det är pga ja glömde stänga av VPN vid anslutning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade precis startat om datorn och skulle ansluta till servern. Då fick jag ett meddelande om att ja inte kan ansluta med min VPN (Den startar automatiskt när ja startar datorn, Och glömde stänga av den) Sen försökte jag starta igen då fick jag meddelandet att jag fått en sko i huvudet av Marja-Lisa.
Testade sen ansluta med VPN igen, vilket jag fick samma meddelande så tror det va att jag försökte ansluta med just VPN som triggade bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den är felaktig utförd då jag enbart försökte ansluta till servern med aktiv-VPN utan att ens ha en tanke på att den va aktiv.

Hur många tidigare avstängningar har du? Ingen tror jag.

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade jag tänkt på det skulle jag stängt av min VPN innan jag anslöt eftersom ja vet det inte funkar med VPN aktiv. Men glömde helt bort det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kontrollera en gång till att min VPN inte är aktiverad, så det inte blir fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka