Nekad Banöveklgan dc (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurt

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
10
Hej, jag blev bannad för ungefär 6 månader sedan för att jag körde på en annan server där jag fick erbjudande att bli staff. Jag har sedan 2 månader tilbaka verkligen ångrat det valet då jag vet det är emot era regler men jag vill verkligen börja köra på unive roleplay igen eller multistaden som den då kallades eftersom jag tycker det ör en seriös rp server med mycket socialt rp vilket jag älskar. Jag blev för 1 vecka sedan unbannad ingame för att jag pratade med en staff men är fortfarande bannad på dcn så jag undrar om det finns möjlighet att bli unbanad där också då det är svårt eller omöjligt att rpa om man inte är med i dcn och kan få jobb mm. Jag är en seriös rpare som brinner för ett roligt och seriöst rp med mycket folk involverade och det tror jag att jag kna bäst lyckas med här på unive roleplay. Hoppas jag blir unbannad då jag kommer tillfröa mycket till servern och komemr ansöka till servervakt som jag då var. Heter iallfall Felix#6926 så får ni ha en trevlig dag,. MVH felix

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka