Inaktuell BANÖVERKLAGAN (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hazzebb

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Jag skulle vilja snacka med en staff har blivit bannad i dcn för otroligt länge sen och vet ej varför, är inte bannad ingame endast i dc skulle behöva hjälp med unban från dcn. DISCORD TAGG : hazzebb

Skulle uppskatta om man fick reda på vad man gjort innan man blir bannad vill hjärna in och rpa samt streama på servern. HOPPAS NI LÄSER DETTA (:

Jag skulle vilja snacka med en staff har blivit bannad i dcn för otroligt länge sen och vet ej varför, är inte bannad ingame endast i dc skulle behöva hjälp med unban från dcn. DISCORD TAGG : hazzebb

Skulle uppskatta om man fick reda på vad man gjort innan man blir bannad vill hjärna in och rpa samt streama på servern. HOPPAS NI LÄSER DETTA (:
Prova gör en ban överklagan. Eller gå ingame och skriv en report & be en Mod/Uppåt komma.

Ok tack, har redan gjort banöverklagan men dom neka utan att skriva varför

Ok tack, har redan gjort banöverklagan men dom neka utan att skriva varför
Aaa då vetefan asså. Men prova gå ingame och skriv en report. Kanske inte nu då ja tror många har jobb & skola, Men runt 14-15 prova då. Och om de vägrar unbanna dig då. Så har du antagligen gjort något

Tjena @Hazzebb precis som haren säger så kan du testa att gå ingame och skriva en report, du kan även kontakta mig i discord pm frankh00 så kan jag titta närmare på varför du har blivit bannad.

Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka