Nekad Bamsebetter12 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bamsebetter12

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? bamse9529

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed dum har är 20år och kommer från Somalia, och hans pappa dog när han va 2 år, och en stund senare när han blev 6 år fick dom resa till Sverige, för dom inte hade det bra där, så när dom reste till Sverige så kunde ingen svenska men mamman hade en vän från Sverige, så Mustafa och hans mamma Flyttade in till hennes vän, och medans dom borde där så lärde mammans vän henne svenska, och Mustafa börja förstå också när han hörde dom prata svenska, så dom fortsatte och fortsatte, och då började Abdul i en skola, som han hade många vänner i, och dom hade en affär när, 1 gång så stack Ahmed och hans vänner till en affär och försöka snatta godis, och det gick inte så bra för dom som jobbar på affären såg de, så Ahmed och hans vänner Försökte springa ut men då ryckte dom i hans hand, men dom valde att släppa han för han va så liten, och sen gick Ahmed och hans vänner tillbaka, och sen gick han i gymmnasie och det gick bättre och bättre, och sedan börja han jobba med bilar, och började jobba och körde runt och laga bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer skapa scenarion som är roligt för båda mig och andra på servern samt seriös rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte kan få de man vill i alla scenarion och att man ska låta den andra sidan få vinna också

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM (random deathmatch) att man dödar nån utan en giltigt anledning. VDM att man kör över nån utan en giltigt anledning samt att använda fordonet som ett vapen. NLR Att man inte ska minnas saker som hände när man dog t.ex om jag dör i en bil olycka ska jag inte komma ihåg det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket har många timmar på fivem där jag har spelat på svenska serverar med seriös rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad
Anledning:
Du har antigen skrivit fel discord tagg eller så är du inte med i vår discord.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

u får ansöka igen direkt. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka