Nekad Bamsebetter12 | Medlem ansökning (ak1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bamsebetter12

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? bamse9529

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Dum. 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig dum snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmed Dum redan som barn var busig. Han gjorde mycket små bus med sin bror Mohammed. Han hamna på fel väg redan som barn då hans pappa boss över ett känd krimminelt nätverk han var inte mycket med sin pappa men när han väl va med sin pappa var det kriminella handlingar. Han fick en vapen av sin pappa vid 10 års ålder redan. Men när Ahmed var 12 blev hans pappa grippen för mord och fick livstid. Ahmed Och hans bror Mohammed blev placerade ett hem av social tjänsten. När Ahmed var 15 kom han ut from hvb hemmet och han börja direkt med droger osv. När Ahmed var 16 dog hans bror Mohammed av en överdos. Detta fick Ahmed att ändra sitt liv och börja plugga. När Ahmed är idag 24 fyller 25 i mars och är redo att skaffa ett job. Han vill börja sitt liv påriktigt ha ett eget hem, familj, job och bil!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös roleplay men både rolig roleplay som är rolig för alla spelare. Har drygt 700 timmar på fivem många av dom timmarna är på unive så känner att jag kan allt om roleplay samt olika roller.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motåpartens vinst betyder att man inte spelar för sig själv/att jag ska vinna i varje scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Yes för några årsen på unive dansa jag på en polis bil och blev bannad för suntförnuft och lärde mig vad det innebär samt att inte göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (random deathmatch) att man dödar nån utan en giltigt anledning. VDM att man kör över nån utan en giltigt anledning samt att använda fordonet som ett vapen. NLR Att man inte ska minnas saker som hände när man dog t.ex om jag dör i en bil olycka ska jag inte komma ihåg det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Jag hittar inte dig i discorden, är du med i den? Här kommer en länk: https://discord.gg/unive

Gå med i discorden inom 24 h innan din ansökan automatiskt blir nekad. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka