Nekad bamse69 | Medlem ansökning [bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bamse69

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? jen_biggestbird#4631

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2010

Berätta om din karaktär. Han heter Emil Emanuelsson och är 21 år och är född och uppvuxen i Gällivare. Han hade en fin uppväxt med bra mamma men hans pappa hade aldrig tid med han. Emil hade dock många bra vänner och hade bra betyg i skolan tills han blev 15 år då dog Emils mamma. Emil blev deprimerad och då ville han bara försvinna då hans pappa jobbade hela tiden och inte hade tid med Emil. Emil började vara med dom som hade kontakt med dom kriminella och Emil började köpa och sälja droger vilket ledde till att han hoppade av gymnasiet. Emil tjänade mycket på droger. När Emil precis hade fyllt 18 år så gick allt åt helvete. Emil skulle leverera 50 tusen till några grabbar men när han gick med pengarna i en väska så kommer det fram 3 stycken och råna han med hjälp av en pistol och kniv. Anledningen till att han blev rånad var för att han hade flexat sina pengar på instagram. Dom som Emil skulle leverera pengarna till misshandla Emil och tortera han för att Emil inte hade pengarna. Emil hamnade på sjukhus, efter 1 månad kunde han gå och var i bra form. Emil visste nu inte vad han skulle gö så han skaffa ett jobb men blev sparkad när han var 21 så nu vill han starta nytt liv på Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra RP känsla, vara aktiv , samt hjälpsam. Jag kan även bidra med bra scenarion. En bra samanhållning och en trevlig ton är viktigt och detta kan jag bidra med samt mycket mer. Jag kommer även bidra med en bra karaktär som kommer att bli omtyckt. Jag kommer även hjälpa unive med en bra rp som tillexmpel jag kommer att ha samt så kommer jag att delta i konversationen och göra min rp till det bästa jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska kunna låta motparten vinna ibland istället för sin egna vinning/part det blir då mycket bättre samt roligare scenarion och att rp nivån höjs. Vilket betyder att båda parterna ska kunna vinna ett scenario .Det blir då roligare för båda parterna och inte bara för en part. Det blir även mycket mer realistisk rp som inte många tänker på.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka