Accepterad bamse2 | Medlem ansökning (noaho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bamse2

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199172757811/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? charlie;)#4187

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2009

Berätta om din karaktär. bamse var uppväxt i södertälje i stockholm hans mamma gick bort när han var 9 år, hans pappa valde en dålig väg i livet som gick till droger. han hade väldigt kul ändå i sin uppväxt fast han behövde jobba varje dag på ett bageri och han fick in 362 kr per månad som han och hans pappa skulle klara sig på varje månad dom behövde äta havregröt varje dag. nu när han är äldre ska han försöka jobba så han kan få in pengar till han och hans pappa han är 20 år gammal, han gillar att festa med sina kompisar och fiska, han har ett väldigt stort intresse med bilar han gillar kärlek väldigt mycket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att unive är en stor rp server, den kommer nog aldrig dö ut så det kommer vara väldigt roligt att spela på den och träffa nya personer och spela med vänner. jag kommer också medverka stark rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag medverkar stark rp och ska försöka vara så realistisk som möjligt, jag vill jobba i gruvan och sen bli kriminell.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag ska inte alltid vinna för då blir det bara kul för mig och inte dom andra, så man ska inte tänka egoistiskt och bara prioritera sig och tänka att om den andra har rätt så ska man va på hens sida så att alla kan ha kul

Hur hittade du Unive? kompisar och tiktok

kan du tagga mig i icke medlem chatten, jag hittar ej dig på dc. Ha en bra dag!

Godkänd efter muntliga, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka