Nekad bamse2 | Medlem ansökning (albazy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bamse2

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199172757811/

Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? charlie#4187

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2003

Berätta om din karaktär. är. Jag jobbar som gruvarbetare, jag är en väldigt positiv person som gillar att åka bil, prata och träna. jag brukar inte bli arg lätt jag är hyfsad lugn som person som jag tror jag skulle passa perfekt som polis jag jag är 18 år gammal och jag fyller snart 19
när jag var liten hade jag det väldigt svårt min pappa var död så min mamma gjorde allt han kunde och han lyckades så nu ger jag aldrig upp jag kämpar alltid om jag har svårt med någon . jag är fysikt stark och psykis jag tränar mycket men jag är också väldigt nördig i gymnasiet jag valde teknik

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska bli medlem för att jag är väldigt snäll och spelar detta spelet mycket om jag blir medlem så har jag tänkt att spendera pengar på spelet också om jag blir medlem har jag mer jobb som då betyder att jag kommer spela spelet mer och kan hjälpa till unive´s folk att bli glada man har ju också väldigt mycket mer funktioner alltså man kan ju tjuvkoppla bilar du kan slå person alltså sikta in på dem som gör att det blir mer verkligt och roligare som gör att jag kommer spela mer. Alltså jag tycker jag ska bli medlem för då kommer ni kanske känna pengar på mig jag kommer va en hjälpsam kille i staden som kommer göra folket gladare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag som person vill ju bli polis och då behöver man va medlem och som polis kan man ju hjälpa till på många sätt t.ex. som att rädda liv på folk jag kan stoppa bankrån jag kan alltså hjälpa till mycket med RPn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är inte alltid jag som ska vinna det är också alla andra som ska få vinna om jag bara hade vunnit hade det bara varit jag som hade kul alla ska få ha roligt man ska aldrig va ego

Hur hittade du Unive? ja körde bara svenska servers och så och ja kom till unive och spelade lite och började tycka att det var väldigt kul jag har haft väldigt kul på servern så länge.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka