Nekad Bamse1337 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bamse1337

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119703097/

Ditt Hex-ID: 1100001451b9c39

Vad är din discord tagg? bamse1337.

Vem var det som bannade dig? vet inte anticheat eller något

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-06-29 211013.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte varför plockade upp ett vapen utan krim och medlem och sen blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis han är krim och medlem och så gav han mig en pistol bara för att visa vad han hade då så tog jag upp den då så stog det ja att jag försökte lägga till ett vapen utan gödkänd trasaktion vet inte om det är för jag är inte medlem eller krim

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom jag inte gjorde något fel. Jag vet att jag inte får ha vapen, men jag skulle bara titta på det. Nu har ingen av oss vapnet eftersom jag är bannad. Jag förstår att jag inte får ha vapen utan att vara kriminell, men i det här fallet handlade det bara om att titta på det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja om jag inte skulle villa kolla på den

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka