Nekad Bamse. | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bamse.

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin heter jag.

Vad är ditt discord namn? 𝑩𝒂𝒎𝒔𝒆. eller bamse_3

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2011

Berätta om din karaktär. MIn karaktär heter Osman Azza. Osman har växt upp i en väldigt rik familj, tillexempel så hade hans familj ett väldigt fint hus när han var liten. Osman är 19 år gammal och kommer från irak men när han var liten så flyttade dom till sverige och där skaffade hans mamma och pappa ett jobb. Osmans familj hade mycket pengar då när dom flyttade till sverige då hans pappa hade ett bra och roligt jobb men när Osman hade fyllt 13 år gammal så gick hans pappa bort i en bil olycka när han var påväg till jobbet så osman och hans familj blev ledsna och dom hade inte så mycket pengar eftersom pappan hade ett bra jobb där han tjänade mycket pengar. Men nu när han inte levde längre så hade familjen fått mycket mindre pengar så dom fick sälja sitt fina hus och flytta till en lägenhet i en stad och där började Osman spela fotboll då han har älskat fotboll hela livet. Men osman har haft de väldigt svårt i livet då hans pappa hade gått bort. Men Osman gav inte upp så Osman startade ett eget företag där han säljer kepsar och olika skor, så Osman började tjäna mycket pengar på sitt företag och nu är Osman lycklig. Nu kommer lite fakta om han. Osman kan bli arg men för de mesta så är han glad. osman gillar att spela fotboll med sina vänner på fritiden och köra tv spel. Osman är en positiv och rolig kille som aldrig kommer ge upp. vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en hög rp nivå här. Jag kommer dessutom göra lite roliga scenarion. Mitt måtto är att göra väl utvecklade och spännande scenarion. Jag har väldigt god efarenhet när det kommer till att rpa. Min dröm är att bli staff här, så att jag ska kunna lära folk att rpa, som kanske är nya och inte har bra efarenhet. Jag kommer att göra så att alla känner sig trygga men också ha bra respekt mot alla medlemmar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt från båda sidorna liksom att om man förlorar ett scenario så ska man inte bli arg för de. För de viktig att de är roligt inte bara att vinna ett scenario. Så det är väll de jag tänker.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det finns många olika regler tillexempel att man inte ska rdm som står för random death kill tror jag eller något och att man inte ska vdm, de finns powergaming och de betyder att man ska rpa på skador och typ inte så här köra in i massa saker och sånt. Sen combatlogning som innebär att man inte ska quita om man typ har dött i ett scenario eller något.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har då kört lite innan på unive utan att vara wl, sen har jag kört på många andra servrar så jag kan mycket inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte de.

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd banöverklagan.
Du kan ansöka igen EFTER 18/1. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka