Accepterad Bamse. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bamse.

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199525609611/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d4d408b

Vad är din discord tagg? 𝑩𝒂𝒎𝒔𝒆. eller bamse_3

Vem var det som bannade dig? Wux heter han

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 20240111194319_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag hade ett rasism spelar namn skulle jag tro, men jag skulle själv inte tycka att det ska vara perma ban istället kanske han hade kunnat banna mig i några dagar så jag kan komma och rpa igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag blev bannad då för rasism spelar namn, men jag skulle inte säga att det var rasism då jag aldrig skulle vara de, men jag kommer inte ihåg exakt vad jag hete men kommer ej göra om de!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jo men de var väll mitt fel, men jag skulle inte säga att de var rasism men jag vetefan som jag skrev innan så tycker jag inte att det ska vara en perma ban men jag förstår ju att jag gjorde fel och kommer ej göra om de iaf.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har mest blivit bannad i 30 min då jag har slagit nån på piren men ingen mer än de tror jag. Men jag har ju liksom varit bannad väldigt länge nu så jag känner att jag vill börja rpa igen och göra roliga scenarios och så vidare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte heta de jag hete då när jag blev bannad och kommer ha mycket bättre rp då jag har lärt mig mycket mera nu inom rpn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de klart kommer ej göra om de, de kan jag lova er på, och har lärt mig att ha bättre rp och social rp. Hoppas man blir unbannad nu hade varit jävligt nice att kunna börja rpa igen så aa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes förstår! hoppas vi ses ingame om jag blir unbannad grabbar.

vadå kommer aldrig kunna bli unbannad vet ej vad jag ska skriva mera vill bara rp😕 har varit bannad så länge nu förstår att jag gjorde fel men kan jag inte få en chans till Wux hade varit snällt

vill liksom rpa nu har väntat länge har varit bannad i ett tag nu, kommer ej göra om de:(

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka