Accepterad bampushka | Medlem ansökning [Fabian422]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bampushka

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? bampushka#5516

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Franzell och 21 gammal som har haft en väldigt svår bakgrund då han växte upp utan föräldrar. Det Bosse brukar göra på fritiden är att dra till gruvan och stå och hacka sten med sina kompisar. Och om det är en bra dag så gillar Bosse och dra ner till Bahamas och dricka nån drink eller två med sina kompisar. Bosse är en väldigt snäll person som gillar att hjälpa annat folk med tjänster och annat. Så därför vill Bosse jobba som Securitas i framtiden då han gillar att hjälpa folk. Bosse är också en väldigt bestämd person och har därför svårt med personer som brukar tramsa och inte ta honom seriöst. Bosse har alltid vart självständig och behöver inte annat folk för å ta sig fram och nå sina mål då han inte har haft någon förälder till hjälp under sin uppväxt. Bosse har olika intressen. bland annat gillar han att köra bil och testa olika fordon eftersom han genom sin uppväxt sett sport bilar köra runt utanför hans hus och fascinerat honom, Han drömmer om att en dag kunna köpa sin drömbil. Bosse gillar därför att hjälpa annat folk eftersom han ibland får test köra deras bilar vilket bland annat är sportbilar. Bosse brinner för att hacka sten eftersom det betalar bra och han kan då spara pengar till sin drömbil. Bosse intresseras även av sång, och han gillar att sjunga för folk som är snälla mot honom

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra gemenskap och en roligt karaktär som kommer att lära känna nytt folk och även bra och mogen rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär på ett ungefär kortfattat att alla i scenariot ska bli nöjda t.e.x om man gör ett butik rån så ska man inte komma ut å skrika till polisen att man ska blåsa skallen av alla och att man istället kan förhandla så att båda sidorna blir nöjda och tycker att det blev ett roligt scenario, Eller om polisen inte går med på t.e.x några förhandlingar så kan man komma med en kompremiss så att båda sidorna blir nöjda

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive då jag testat många många olika servrar men har aldrig riktigt fastnat för någon det har alltid vart att man flyttar runt hela tiden men sen så såg jag att Unive hade drygt 500pers inne en dag så jag kände ehh vrf inte testa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka