Inaktuell bampushka | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bampushka

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198181816429

Ditt Hex-ID: 11000010d34986d

Vad är din discord tagg? bampushka

Vem var det som bannade dig? akam

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att ma akam då han valde att specca mig och då var ganska lågt han specca och ville då se vem det var då jag trodde att nån av mina kompisar som bara ville jävlas lite

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag hoppade ur min bil för att dva en bil då jag alltid brukar dva bilar som är trasiga och bara står mitt på gatan men det funkade ej så då valde jag att ma akam som jag beskrev ovanför

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej har ju lärt mig att jag inte får ma någon som speccar men som sagt så trodde jag att det var en av mina vänner där av mitt beslut till att ma

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg min sista ban då det var ett ganska långt tag sen. Sen har även 2 av mina bans vart felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Inte ma staffen som specca mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut kommer inte ma en staff som speccar mig igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Senast ändrad:
Tillbaka