Nekad Bampus123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bampus123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? bampus123

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Simon persson,25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken,Glad,Modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har haft en ganska bra uppväxt han hade många vänner en bara familj och dom hade inte svårt med pengar men allt gick fel när han började åk 9.Hans pappa blev av med jobbet och började dricka och blev våldsam.Simons mamma lämnade hans pappa,.Simon började på att bli mer ledsen och arg.När han gick ut ur åk 9 så flyttade han tills hans kompis och bodde där ett tag tills han kunde köpa sitt egna hus i en annan stad och nu ser han fram emot att skaffa nya kompisar och förhoppningsvis gå med i ett gäng

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp och realistisk rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska hjälpa till att få ett bra scenario t.ex. ifall min karaktär blir kniv huggen så skriver den som hugger mig /me kollar puls och du ska jag svara med /me låg puls.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska ha respekt mot andra medlemmar,Inte sälja ingame saker för irl pengar,Ifall din karaktär dör så får man inte köra på 12 timmar,Man får inte ta tjänstemän som gissla.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kört på 2 andra serverar tidigare och va med i gäng och sånt

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
utveckla fråga: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario, samt lite mer på fråga : Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär!!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka