Accepterad bame | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NotBame

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198426868013/

Ditt Hex-ID: 11000011bcfc92d

Vad är din discord tagg? NotBame#1560

Vem var det som bannade dig? Vet inte vem det är för står ingen anledning, visar på bild nedan.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-04 155559.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning, har verkligen inte gjort något som jag anser skulle leda till en klakeskobann.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev bannad när jag inte var online. Kom hem och startade fivem och fick upp denna rutan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är en felaktig bann efetrsom jag inte har gjort något som skulle leda till det. Det står ingen anledning, kan därför inte förstå varför jag fick bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för småsaker som sedan har rätts ut och jag har lärt mig från dem. Vill tillägga att dessa banns var för mycket länge sedan och jag har nu kommit mycket längre i min rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen anledning angiven, kan inte svara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ingen anledning angiven men får jag en anledning till mig kommer jag lära mig av det och göra bättre nästa gång. Inte för att jag anser att jag har gjort något fel. Gjorde ingenting konstigt igår, spelade hela kvällen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag kan lova er att jag inte har gjort något fel. Jag är verkligen bara någon som går runt och pratar, ni kan kolla mina skottlogs!

Lägger den som accepterad då han blivit unbannad av Philip via pm. Har sett bevis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka