Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198838457169/
Vad är ditt namn i verkligheten? Bob
Vad är ditt discord namn? Bamba#4269
Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär är en 25 årig man som inte visar så mycket känslor. (Han heter Bob) Hans växte upp med sin pappa då hans mamma dog i en bil krash när han var 4. hans pappa var en sträng person som inte brydde sig om han så mycket. Hans pappa var alltid upptagen och var en framgångsrik polis. Därför är min karaktärs dröm att antingen bli en mer framgångsrik polis än sin far eller bli en stor gangster och visa att om hans pappa skulle finnas så skulle han visa att han är den dominata. men tyvärr så dog hans pappa för 2 år sedan i en skott låsning. han föddes utanför stockholm i en stuga. När hans pappa dog fick han alla pengar och flyttade till unives stad. Han har precis landat och ska skaffa hus och starta sin kariär. Min karaktär älskar även att race,a och har ett stort intresse för bilar. Han ärlskar även vapen, speciellt att moda sina vapen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med ett moget rp och kanske ett gott skratt. Jag har aldrig blivit bannad på något, även utanför rp och är en trogen spelare. Om ni behöver hjälp med något kommer jag alltid ställa upp, jag kommer även vara online väldigt mycket och som sagt, om ni behöver mer personer i t.ex medlemsansökans ansvarig eller något annat så ställer jag upp! jag kommer också att bidra med positivitet och inget negativt!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är ett solklart val eftersom att det är en bra staff viket gör att de är färre personer som förstör än på andra servrar. servern är bra till skillnad från andra serverar där reglerna är sämre än unives. Till sist valde jag den på grund av att det finns många spelare som gör det roligare att spela men även tyder på ett bra komunity.
Hur hittade du Unive? Det är en av dom största svenska servrarna så den är allmänt känd men jag valde att joina discorden på grund av att jag kollade på en streamer som spelade på unive. Då såg det ut som en rolig och bra server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli en stor fruktad man som gangster eller en känd stark polis som kan hindra kriminella från att göra olagliga ting. ett till mål är att bli ekonomiskt oberoende och i framtiden kanske kan köpa en stor fastighet och många bilar som jag kan race,a med.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? samma som åvan
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Det är jag inte så unive blir en server jag kommer vara väldigt aktiv i!
Vad är ditt namn i verkligheten? Bob
Vad är ditt discord namn? Bamba#4269
Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär är en 25 årig man som inte visar så mycket känslor. (Han heter Bob) Hans växte upp med sin pappa då hans mamma dog i en bil krash när han var 4. hans pappa var en sträng person som inte brydde sig om han så mycket. Hans pappa var alltid upptagen och var en framgångsrik polis. Därför är min karaktärs dröm att antingen bli en mer framgångsrik polis än sin far eller bli en stor gangster och visa att om hans pappa skulle finnas så skulle han visa att han är den dominata. men tyvärr så dog hans pappa för 2 år sedan i en skott låsning. han föddes utanför stockholm i en stuga. När hans pappa dog fick han alla pengar och flyttade till unives stad. Han har precis landat och ska skaffa hus och starta sin kariär. Min karaktär älskar även att race,a och har ett stort intresse för bilar. Han ärlskar även vapen, speciellt att moda sina vapen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med ett moget rp och kanske ett gott skratt. Jag har aldrig blivit bannad på något, även utanför rp och är en trogen spelare. Om ni behöver hjälp med något kommer jag alltid ställa upp, jag kommer även vara online väldigt mycket och som sagt, om ni behöver mer personer i t.ex medlemsansökans ansvarig eller något annat så ställer jag upp! jag kommer också att bidra med positivitet och inget negativt!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är ett solklart val eftersom att det är en bra staff viket gör att de är färre personer som förstör än på andra servrar. servern är bra till skillnad från andra serverar där reglerna är sämre än unives. Till sist valde jag den på grund av att det finns många spelare som gör det roligare att spela men även tyder på ett bra komunity.
Hur hittade du Unive? Det är en av dom största svenska servrarna så den är allmänt känd men jag valde att joina discorden på grund av att jag kollade på en streamer som spelade på unive. Då såg det ut som en rolig och bra server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli en stor fruktad man som gangster eller en känd stark polis som kan hindra kriminella från att göra olagliga ting. ett till mål är att bli ekonomiskt oberoende och i framtiden kanske kan köpa en stor fastighet och många bilar som jag kan race,a med.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? samma som åvan
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Det är jag inte så unive blir en server jag kommer vara väldigt aktiv i!