Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198838457169/
Vad är ditt namn i verkligheten? Bob
Vad är ditt discord namn? Bamba#4269
Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2007
Berätta om din karaktär. Han är en stark hård man med känslor. Men han vill inte visa dom eftersom hans dröm är att bli en framgångsrik inom polis vården eller gangstervården. han vill känna som en Alfa hane. han älskar att vara ute på kvällar med sina vänner och kanske dricka lite. han växte upp utan en mamma och blev strängt behandlad vilket har lätt till att han är så tuff och inte visar sina känslor. han vill en dag bli som sin far. därför vill han antingen bli gangster eller polis.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en bra rollspelare som inte kommer fuska utan bara kommer hjälpa servern! jag kommer bidra med ett roligare comunity och kommer be mina vänner att också joina så på de sättet hjälper jag med att få in spelare.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört att detta är en väldigt bra server med roliga och duktiga spelare. därför känndes det som att unive är ett solklart val att bli medlem i.
Hur hittade du Unive? En person har rekomenderat och det är en almänt känd server så när jag ville hitta en server så var unive en server jag redan viste om fanns.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en bra polis som kan försvara staden eller en stor gangster som ingen vågar mucka med (bli precis som sin far)
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en bra polis som kan försvara staden eller en stor gangster som ingen vågar mucka med (bli precis som sin far)
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Det är jag inte så unive blir en server jag kommer vara väldigt aktiv i!
Vad är ditt namn i verkligheten? Bob
Vad är ditt discord namn? Bamba#4269
Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2007
Berätta om din karaktär. Han är en stark hård man med känslor. Men han vill inte visa dom eftersom hans dröm är att bli en framgångsrik inom polis vården eller gangstervården. han vill känna som en Alfa hane. han älskar att vara ute på kvällar med sina vänner och kanske dricka lite. han växte upp utan en mamma och blev strängt behandlad vilket har lätt till att han är så tuff och inte visar sina känslor. han vill en dag bli som sin far. därför vill han antingen bli gangster eller polis.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en bra rollspelare som inte kommer fuska utan bara kommer hjälpa servern! jag kommer bidra med ett roligare comunity och kommer be mina vänner att också joina så på de sättet hjälper jag med att få in spelare.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört att detta är en väldigt bra server med roliga och duktiga spelare. därför känndes det som att unive är ett solklart val att bli medlem i.
Hur hittade du Unive? En person har rekomenderat och det är en almänt känd server så när jag ville hitta en server så var unive en server jag redan viste om fanns.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en bra polis som kan försvara staden eller en stor gangster som ingen vågar mucka med (bli precis som sin far)
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en bra polis som kan försvara staden eller en stor gangster som ingen vågar mucka med (bli precis som sin far)
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Det är jag inte så unive blir en server jag kommer vara väldigt aktiv i!